Oikean verkkomarkkinointiyrityksen valitseminen itsellesi voi olla hieman ylivoimaista. Internetissä on kirjaimellisesti tuhansia MLM-liiketoimintamahdollisuuksia. Huomioi, että on olemassa monia laillisia kotiyrityksiä sekä muutamia ohikulkevia huijauksia, jotka ovat täällä yhtenä päivänä – seuraavana päivänä poissa.
Kun olet kaventanut luetteloa mahdollisista kotiyrityksistä, on aika tarkastella kunkin verkkoyrityksen tarjontaa. Verkkomarkkinointiyrityksen valinnan salaisuus on löytää se oikea, joka vastaa intohimoasi tarpeisiisi.
Mikä on intohimosi?
On lähes mahdotonta myydä MLM-tuotetta tai -palvelua jollekulle, jos sinulla ei ole kiinnostusta kyseiseen mahdollisuuteen. Et ole kovin vakuuttava potentiaaliselle ostajalle, jos sitä ei tue intohimo. Menestyäksesi verkostomarkkinoinnissa sinun on nautittava siitä, mitä teet intohimolla, ja tämä intohimo vie sinut paljon pidemmälle kuin rahallinen menestys. Pidä tämä mielessä, kun valitset sinulle oikean verkkomarkkinointiyrityksen.
Harkitse tuotetta tai palvelua:
On erittäin tärkeää, että näet yrityksen tuotteessa tai palvelussa hyvän arvon, kun tarkastellaan erilaisia kodin liiketoimintamahdollisuuksia. Tuotteella tai palvelulla on oltava merkittävä arvo asiakkaidesi silmissä ja sen tulee olla hyödyllinen myös heille.
Onko tällä tietyllä tuotteella tai palvelulla hyvä markkinoitavuus? Markkinoitettavuus tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että jos markkinat ovat ylikyllästyneet, ne ovat jo vanhentumassa. Jos se on uusi ja osoittaa ainutlaatuisuutta, se saattaa olla tutkimisen arvoinen.
Yrityksen historia:
Tällä alueella on hyvät ja huonot puolet uudesta verkkomarkkinointiyrityksestä verrattuna vanhaan, vakiintuneeseen verkostoon. Jotkut MLM-markkinoijat haluavat päästä mukaan yrityksen alkuvaiheessa ollakseen kärjessä, kun yritys saavuttaa kriittisen massan. Tutkimus tukee sitä, että huipulla olevat verkostoitujat tienaavat eniten.
Toisten mielestä on paras mahdollisuus valita vakiintunut verkkoliiketoiminta, joka tarjoaa arvokkaan tuotteen ja on osoittanut vuosien menestystä. Vakiintuneella MLM-yrityksellä pitäisi jo olla tehokas palkitsemissuunnitelma, hyvä koulutusohjelma ja erinomainen vakiintunut markkinointijärjestelmä. Sinun on valittava persoonallisuutesi ja halukkuutesi ottaa riskejä.
Yhtiön johto:
Minkä tahansa yrityksen johdon on oltava vahva, jotta se menestyisi. Tiedä, keitä yrityksen huippujohtajat ovat, mistä he ovat kotoisin, mitä kokemusta heillä on ja mitkä ovat heidän taitonsa. Ovatko nämä johtajat sinun ja tulevan tiimisi käytettävissä?
Yrityksen rehellisyys:
Verkkomarkkinointiyrityksen eheyttä kannattaa tarkastella pitkään ja tarkasti ennen päätöksen tekemistä. Osoittavatko he rehellisyyttä ja vilpittömyyttä? MLM-yrityksen tulee olla avoin ja rehellinen tuotteistaan, kasvustaan ja odotuksistaan tiimin jäseniltä. Todellinen rehellisyys on kukoistavan ja menestyvän kotiyrityksen selkäranka. Kun valitset verkkomarkkinointiyritystä, rehellisyydellä tulee aina olla suuri rooli lopullisessa päätöksessäsi.
Koulutus:
MLM-yrityksellä tulisi olla hyvä koulutusohjelma asiantuntevien mentoreiden kanssa. Mentorien tulee olla käytettävissä vastaamassa kysymyksiisi, ja sinun puolestasi pitäisi pystyä vastaamaan verkostosi jäsenten kysymyksiin. Jos et voi saada laadukasta koulutusta, miten aiot kouluttaa muita?
Korvaus:
Yrityksellä pitäisi olla hyvä palkitsemissuunnitelma, joka on suunniteltu sijoittamaan rahaa työtä tekevän MLM-tiimin taskuihin. Jokaisella verkkomarkkinoijalla pitäisi olla hyvä mahdollisuus menestyä taloudellisesti. Tarkastele tarjottua suunnitelmaa, onko se tarpeeksi yksinkertainen ymmärtääksesi ja voitko selittää sen jollekin toiselle?
Laske palkkioiden perusteella, kuinka monta myyntiä tarvitset saavuttaaksesi taloudellisen tavoitteesi?
Yleiskatsaus:
Verkkomarkkinointiyrityksen valinnan salaisuudet ovat kysyä paljon kysymyksiä ja tehdä perusteellista tutkimusta. Valitse verkkomarkkinointiyritys, johon olet intohimoinen ja uskot menestyväsi. Kun käytät aikaasi oikean valinnan tekemiseen, voit estää sinua hyppäämästä yhdestä MLM-kotiliiketoiminnasta toiseen. Se ei ole vain tappio, se on täysin tehotonta ja voi olla erittäin kallista. Muista, että tämä on yritys, joten kohtele sitä sellaisena.